Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

O djelatniku

Ivana Bratić, prof., v. pred.

Zvanje:
viši predavač
Kabinet:
22
Konzultacije:

Utorak, 10:30 - 11:30 sati

Odjel:
Veleučilište u Šibeniku
Godina diplomiranja:
2003.
Na Veleučilištu od:
2006.

Nastava

diplomski

prijediplomski

Životopis

Diplomirala na Sveučilištu u Zadru 2003. godine smjerove Engleski jezik i književnost te Talijanski jezik i književnost te time stekla tituli profesor engleskog jezika i književnosti te profesor talijanskog jezika i književnosti. Na zadnjoj godini studija dobiva stipendiju Zadarskog Sveučilišta za usavršavanje na talijanskom Sveučilištu za strane studente u Perugi (Università per Stranieri di Perugia), Italia. 

Godine 2005. u Rimu završava poslijediplomski studij (vocational master) za Međunarodnu poslovnu komunikaciju (Master in International Business Communication, IBC) pri Rimskom institutu za obrazovanje u poduzetništvu (Istituto Romano per la Formazione Imprenditoriale, IRFI).

Prvo radno iskustvo stječe 2004. godine radeći kao profesorica engleskog jezika i književnosti te talijanskog jezika i književnosti u Ekonomsko upravno-birotehničkoj školi u Šibeniku.

U periodu od siječnja do kolovoza 2006. zaposlena je u Šibensko-kninskoj županiji kao glasnogovornica šibensko-kninskog župana.

U periodu od 2006. – 2010. djeluje kao vanjski suradnik Veleučilišta u Šibeniku održavajući nastavu iz kolegija engleskog i talijanskog jezika na preddiplomskim stručnim studijima Menadžmenta i Upravnog studija.

Od 2010. stalno je zaposlena na Veleučilištu u Šibeniku kao profesor engleskog i talijanskog jezika gdje trenutno radi u zvanju višeg predavača.

Autorica je dvaju udžbenika pod nazivom Osnovna gramatika engleskog jezika te Osnovna gramatika engleskog jezika: Vježbenica 1, kao i nekoliko znanstvenih i stručnih članaka. U svojim radovima bavi se uglavnom analizom rečenice, gramatičkim, stilističkim i etimološkim posebnostima u engleskom jeziku, problemima polisemije kao i utjecajem kulturološke pozadine govornika na njegov jezični izričaj te njegovo razumijevanje stranog jezika.

Za cijelo vrijeme izvođenja nastave na kolegijima koji su joj povjereni, profesorica je aktivno izrađivala vlastiti nastavni materijal za održavanje i obogaćivanje nastave u obliku vježbi i gramatičkih cjelina za lakše savladavanje engleskog jezika. Sudjelovala je u kreiranju nastavnog programa, uvodila najnoviju prestižnu stručnu literaturu iz profesionalnog svijeta biznisa, primjenjivala nastavne metode timskog rada, samostalnog učenja, workshopa, poticala studente na razvijanje vlastitog kritičkog razmišljanja te komunikacijskih i interdisciplinarnih vještina ključnih za razvijanje vlastitog osobnog i profesionalnog statusa u današnjem globalnom okruženju kao i na vlastitom radnom mjestu.

MENU