Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Istraživanje tržišta

Šifra: 214964
ECTS: 4
Nositelji: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Predavanja
Izvođači: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Ciljevi kolegija:
1. Razumijevanje važnosti i nužnosti istraživanja tržišta pri donošenju poslovnih odluka.
2. Stjecanje temeljnih znanja o metodama i tehnikama istraživanja tržišta.
3. Razumijevanje procesa istraživanja tržišta.
4. Izrada instrumenata za prikupljanje podataka.
5. Primjena naučenih vještina na konkretnom istraživačkom projektu.
Ishodi učenja:
  1. Objasniti temeljne pojmove vezane za istraživanje tržišta.
  2. Definirati cilj, problem i hipoteze istraživanja te istraživački problem.
  3. Konstruirati prikladan instrument za prikupljanje podataka
  4. Provesti istraživanje tržišta
Literatura:
  1. Istraživanje turističkih tržišta, Istraživanje turističkih tržišta / Mira Marušić, Darko Prebežac, Josip Mikulić, Mira Marušić, Darko Prebežac, Josip Mikulić, Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019, 2019.
2. semestar
Izborni predmeti - Redovni studij - MENADŽMENT
Termini konzultacija:
  • dr. sc. Jelena Šišara, v. pred.:

    Četvrtkom od 9:30 do 10:30 sati

    Kabinet: 5

Istraživanje tržišta