Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Javni nastup i prezentacijske vještine

Šifra: 201215
ECTS: 4
Nositelji: dr. sc. Zdravko Kedžo, v. pred. - Predavanja
Izvođači: dr. sc. Zdravko Kedžo, v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj je da studenti na temelju teorijskih spoznaja i studija slučajeva steknu znanja o ključnim aspektima suvremenog internog i javnog komuniciranja; u kolegiju će se posebnu pozornost posvetiti psihologijskom i pragmatičnom aspektu vještine javnih nastupa te najčešćih grešaka u nastupima i prezentiranju tj. kako pojedina znanja i vještine uspješno primijeniti u praktičnim poslovnim situacijama kao i da:
Definiraju temeljne pojmove, specifičnosti i izvore teorije i prakse javnih nastupa
Razumiju teorijske podloge i prakse komuniciranja u medijima uz vježbe interaktivnog i praktičnog osposobljavanja i stjecanje saznanja o različitim prezentacijskim tehnikama i alatima te njihovo uvježbavanje kako bi polaznici usvojili efikasnije i uvjerljivije prezentiranje;
Svladavanje straha i treme kao i stjecanje samopouzdanja i sigurnosti u javnom nastupu i prezentiranju; upoznavanje studenata s najvažnijim aspektima ali i odnosima verbalne i neverbalne komunikacije
Ishodi učenja:
  1. Opisati i objasniti definicije, principe, kompetencije i modele suvremenih komunikacijskih aktivnosti, komunikacijskih sadržaja i prezentacijskih vještina
  2. Analizirati i primijeniti nterpersonalno komuniciranje i javno nastupanje
  3. Prepoznati, analizirati, otkriti i procijeniti ispravne i neispravnu strukturu i redoslijed efikasnog izlaganja te pravila jasne koncizne i uvjerljive argumentacije
  4. Analizirati publiku i njihova očekivanja te ovladati vještinama prevladavanja straha i treme;
  5. Uvidjeti tipične pogreške u javnim nastupima i ovladati tehnikama izbjegavanja;
Literatura:
  1. Moć uvjeravanja, Španjol Marković, M., Profil, Zagreb, 2008.
  2. Komunikacijski kompas, Leinert Novosel, S., Plejada, Zagreb, 2013.
Preporučena literatura:
  1. Necessary Art of Persuasion, Conger, J.A., Harvard Business Review, 1998.
1. semestar
Izborni predmeti - Redovni studij - MENADŽMENT
Termini konzultacija:

Javni nastup i prezentacijske vještine