Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Menadžment usluga

Šifra: 142625
ECTS: 6
Nositelji: dr. sc. Ana Udovičić, prof. struč. stud. - Predavanja
Izvođači: dr. sc. Ana Udovičić, prof. struč. stud. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 45
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Od studenta se na kraju nastave očekuje da će: stjecanjem znanja moći analizirati procese menadžmenta usluga pri planiranju, kontroliranju, implementaciji, kontinuiranom poboljšavanju i donošenju odluka te kritički prosuđivati poslovne modele. Nadalje, od studenta se očekuje da će kritički prosuđivati metode inoviranja te opravdati najbolje izabrane metode.
Ishodi učenja:
  1. stjecanjem znanja moći analizirati procese menadžmenta usluga pri planiranju
  2. stjecanjem znanja moći analizirati procese menadžmenta usluga pri planiranju
Literatura:
  1. :noviranje, menadžment usluga i poslovna izvrsnost u organizacijama, udžbenik, Veleučilište u Šibeniku, 2015, Žilić, Ivana, Veleučilište u Šibeniku, 2015.
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Turistički menadžment
Termini konzultacija:

Menadžment usluga