Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Menadžment turističkih poduzeća

Šifra: 240659
ECTS: 6
Nositelji: Jasmina Sladoljev, univ. spec. oec., v. pred. - Predavanja
Izvođači: Jasmina Sladoljev, univ. spec. oec., v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznavanje studenata sa specifičnostima rada menadžera, njegovim odgovornostima, zadacima i poslovnima kroz sve funkcije menadžmenta. U sklopu kolegija je potrebno izraditi projekt koji se odnosi na pokretanje vlastitog poduzeća temeljeno na istim funkcijama
Ishodi učenja:
  1. Definirati, objasniti i povezati ključne termine vezane za menadžment i menadžera u turističim poduzećima
  2. Analizirati utjecaj okoline na upravljanje poslovnim procesima na različitim razinama menadžmenta turističkog
    poduzeća te adekvatnog donošenja i predlaganja strategija
  3. Primjenjivati odgovarajuće metode planiranja, organiziranja, upravljanja ljudskim potencijalima, vođenja i
    motiviranja, te kontrole u turističkim poduzećima
  4. Ocijeniti važnost upravljanja operacijama i procesima u turističkim poduzećima
  5. Izrada projekta vezana za vlastito poduzeće u turizmu kroz analizu tržišta, osmišljavanje proizvoda i usluga i cijena,
    organizacijske strukture, projekcije prodaje i troškova, te izradu financijske konstrukciju
Literatura:
  1. Menadžment, M. Buble, Ekonomski fakultet u Splitu, Split, 2006.
  2. Menadžment teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj, Sikavica, P., Bahtijarevic Šiber F, Masmedia, Zagreb, 2004.
  3. Osnove ekonomije - priručnik za nastavu sa zadacima, Sladoljev, J, Veleučilište u Šibeniku, 1. Izadnje, Šibenik, 2015, 2015.
3. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Turistički menadžment
Termini konzultacija:

Menadžment turističkih poduzeća