Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Osnove marketinga

Šifra: 201320
ECTS: 3
Nositelji: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Predavanja
Izvođači: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznavanje studenata sa specifičnostima primjene marketinške koncepcije kako bi stečena znanja i vještine mogli primijeniti u realnom poslovnom okruženju.
Ishodi učenja:
  1. objasniti temeljne pojmove i obilježja marketinga;
  2. analizirati marketinško okruženje na konkretnom primjeru;
  3. Na temelju ponuđenog primjera kritički prosuđivati marketinški splet poduzeća.
Literatura:
  1. Upravljanje marketingom, Kotler, P.; Keller, K.L.; Martinović, M., Mate, 2014.
3. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna informatika
Termini konzultacija:
  • dr. sc. Jelena Šišara, v. pred.:

    Četvrtkom od 9:30 do 10:30 sati

    Kabinet: 5

Osnove marketinga