Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Poslovno komuniciranje

Šifra: 214193
ECTS: 3
Nositelji: dr. sc. Ivica Poljičak, prof. v. š. - Predavanja
Izvođači: dr. sc. Ivica Poljičak, prof. v. š. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim komunikacijskim pojmovima, oblicima i procesima. Prepoznavanje i razumijevanje komunikacijskih modela i stilova, sa svrhom učinkovite primjene u poslovnom komuniciranju
Ishodi učenja:
  1. Definirati i analizirati oblike i procese komunikacije
  2. Identificirati i objasniti interpersonalnu komunikaciju.
  3. Kategorizirati i analizirati verbalnu i neverbalnu komunikaciju.
  4. Definirati i analizirati komunikacijske stilove.
  5. Analizirati i primijeniti različite oblike elektroničke komunikacije i dopisivanja.
  6. Definirati javni nastup.
  7. Analizirati i primijeniti osnovne prezentacijske vještine.
Literatura:
  1. Poslovno komuniciranje, Lamza-Maronić, M. i Glavaš, J., Osijek, Studio HS Internet i EFOS., 2008.
Preporučena literatura:
  1. Interpersonalna komunikacija,, Reardon, K., K., Zagreb, Alineja., 1988.
1. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna informatika
Termini konzultacija:

Poslovno komuniciranje