Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

PRIJAVE ZA RAZREDBENI POSTUPAK

Prijave pristupnika primaju se kroz NISpVU (www.postani-student.hr) od 22. srpnja 2024. do 18. rujna 2024. do 13:59 h. Temeljem rezultata ostvarenih u srednjoj školi i na ispitima državne mature provodi se razredbeni postupak i utvrđuju bodovi koje kod upisa na pojedini prijavljeni studijski program ostvaruje kandidat. Putem ovog sustava pristupnik može ostvariti pravo upisa samo jednog studija i to onoga koji je na njegovoj listi prioriteta najviše rangiran od onih na koje ostvaruje pravo upisa. Pristupnik će imati uvid na kojem mjestu je rangiran na rang listama svih prijavljenih studija, ali će stvarno biti postavljen samo na jednoj rang listi na koju u tom trenutku stiče pravo upisa. Pristupnici se mogu do 18. rujna 2024. (do 13:59 h) prijavljivati na studijske programe i mijenjati njihov poredak na vlastitoj listi prioriteta. Do isteka gornjeg roka sve rang liste su privremene i mijenjaju se ovisno o tome kako pristupnici mijenjaju svoje liste prioriteta. Konačne rang liste biti će objavljene 18. rujna 2024. iza 15:00 h.

UPIS ZA PRISTUPNIKE KOJI STEKNU PRAVO UPISA

Upis na studij će se provoditi isključivo online putem aplikacije za upis dostupne na web stranici Veleučilišta.

Upisi će se provoditi od 18. rujna 2024. od 17:00 sati do 20. rujna 2024. do 12:00 sati. Pristupnici trebaju u cijelosti ispuniti računalno Matični list i učitati sljedeće skenirane odnosno digitalne verzije dokumenta:

  1. Fotokopija osobne iskaznice
  2. Svjedodžba o završnom radu/ispitu u srednjoj školi i/ili državnoj maturi u izvorniku (original)
  3. Potvrda o plaćenim troškovima upisa
  4. Potvrda o plaćenoj školarini (za izvanredne studente) ili potvrda o plaćenoj participaciji u troškovima studija (za redovite studente koji su prethodno bili upisani na neki drugi studij na istoj razini studija te nemaju pravo na subvenciju participacije)
  5. Vlastita fotografija (6 x 4 cm)
  6. Potvrda pripadajućeg liječnika o osnovnim zdravstvenim i psihofizičkim sposobnostima za upis na studij – samo za pristupnike na studij Sestrinstvo
  7. Dokaz o radnom iskustvu - potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili elektronički zapis (za izvanredne studente koji imaju radno iskustvo) – samo za pristupnike na studij Sestrinstvo

Priložiti se mogu i dokumenti preuzeti putem servisa e – Građani.

Troškovi upisa / participacija u troškovima studija (redoviti) / školarina (izvanredni)

Troškovi upisa i drugi troškovi (indeks, X-ica, osiguranje i dr.) iznose ukupno 55,00 eura i uplaćuju se na žiro-račun Veleučilišta u Šibeniku; IBAN HR5824070001100162339, Model 67, poziv na broj: OIB kandidata, Opis plaćanja: Za troškove upisa.

Kandidati koji će studirati u statusu redovitih studenata koji su stekli pravo na subvenciju participacije u troškovima studija oslobođeni su plaćanja iste, dok kandidati koji pravo na participaciju nemaju (jer su već bili upisani na neki studij na istoj razini studija) plaćaju participaciju na stručnim prijediplomskim studijima Turistički menadžment i Upravni studij u iznosu od 491,07 eura, na stručnim prijediplomskim studijima Promet i Poslovna informatika u iznosu od 676,89 eura, a na stručnom prijediplomskom studiju Sestrinstvo 676,89 eura.

Kandidati koji će studirati u statusu izvanrednih studenata plaćaju školarinu na stručnim prijediplomskim studijima Turistički menadžment i Upravni studij u iznosu od 880,00 eura, na stručnim prijediplomskim studijima Promet i Poslovna informatika u iznosu od 1080,00 eura, a na stručnom prijediplomskom studiju Sestrinstvo 1400,00 eura.

Uplate se vrše na žiro-račun Veleučilišta u Šibeniku; IBAN HR5824070001100162339, Model 67, poziv na broj: OIB kandidata, Opis plaćanja: školarina.

Državljani trećih zemalja kojima je izdano rješenje o stalnom boravku u Republici Hrvatskoj imaju pravo na visoko obrazovanje pod istim uvjetima kao i hrvatski državljani (pravo na upis u kvoti, plaćanje školarine odnosno subvenciju participacije u troškovima studija, stipendiju i druga prava).


Repozitorij

MENU