Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Diplomski studij Menadžment banner

Stručni diplomski
studij
Redoviti/Izvanredni
120 ECTS
4 semestra

 

Stručni diplomski studij Menadžment osmišljen je kako bi obrazovao menadžere za obavljanje složenih upravljačkih funkcija u poduzećima i drugim poslovnim sustavima i organizacijama. Program se temelji na značajnom udjelu ekonomskih obrazovnih sadržaja, omogućujući polaznicima stjecanje znanja i vještina potrebnih za poslovnu ekonomiju i ekonomsku analizu.
Ovaj studij pruža priliku za razvoj općih i stručnih kompetencija, uključujući interpersonalne, instrumentalne i sistemske vještine.

 

ZAŠTO ODABRATI OVAJ STUDIJ?

  • Široke mogućnosti zapošljavanja​​​​​​
  • Specijalizacija iz različitih upravljačkih područja
  • Fleksibilnost u oblikovanju karijernog puta
  • Studentska podrška i mentorstvo
  • Mogućnost nastavka studija na višim razinama

DODATNE PREDNOSTI STUDIJA

  • Podrška u karijernom razvoju
  • ​​Partnerstva s industrijom i mogućnosti prakse
  • Praktična i terenska nastava
  • Gostujuća predavanja iz realnog sektora
  • Mogućnost međunarodne studentske razmjene
  • Podrška za studentske inicijative

 


 

 

VJEŠTINE KOJE ĆEŠ SAVLADATI ​​​​​​

  • Stručna komunikacija i prezentacijske vještine 
  • Upravljanje timom i kritičko razmišljanje 
  • Analitičko razmišljanje i poslovna strategija 
  • Poslovna analiza i odlučivanje 

 

NEKI OD POSLOVA ZA KOJE TE PRIPREMAMO

  • Poslovni savjetnik za strateški razvoj
  • Voditelj projekata u domaćim i međunarodnim kompanijama
  • Menadžer ljudskih resursa
  • Analitičar poslovnih procesa i organizacije
  • Specijalist za upravljanje promjenama i inovacijama
  • Konzultant za poslovnu digitalizaciju
  • Voditelj marketinga i prodaje
  • Poduzetnik i osnivač vlastitog poslovnog pothvata

 


Popis kolegija

1. semestar | 1. godina
ECTS Obvezni predmeti Opterećenje Sem INFO
4.0
Urem, F.
45
15A+30P
1
6.0
Deković, Ž.
75
30A+45P
1
4.0
Kedžo, Z.
45
30P+15S
1
6.0
Perišić, A.
75
30A+45P
1
6.0
Udovičić, A.
60
45P+15S
1
4.0
Grubišić, A.
45
30P+15S
1
2. semestar | 1. godina
ECTS Obvezni predmeti Opterećenje Sem INFO
6.0
Mečev, D.
60
45P+15S
2
6.0
Krolo - Crvelin, A.
60
45P+15S
2
6.0
Deković, Ž.
75
30A+45P
2
ECTS Izborni predmeti
=> Izborni kolegiji SM-2
Opterećenje Sem INFO
4.0
Šišara, J.
45
30P+15S
2
4.0
Kedžo, Z.
45
30P+15S
2
4.0
Goleš, D.
45
30P+15S
2
4.0
Grubišić, A.
45
30P+15S
2
3. semestar | 2. godina
ECTS Obvezni predmeti Opterećenje Sem INFO
6.0
Žaja, J.
60
30A+30P
3
6.0
Beljo, I.
60
30A+30P
3
6.0
Šišara, J.
60
30P+30S
3
ECTS Izborni predmeti
=> Izborni kolegiji SD2-1
Opterećenje Sem INFO
4.0
Grubišić, A.
45
30P+15S
3
4.0
Grubišić, A.
45
30P+15S
3
4.0
Mečev, D.
45
30P+15S
3
4.0
Buljan Barbača, D.
45
15A+30P
3
4. semestar | 2. godina
ECTS Obvezni predmeti Opterećenje Sem INFO
15.0
0
4
15.0
Udovičić, A.
0
4

  (*)predmet se ne predaje u prikazanom semestru tekuće akademske godine
(***)predmet se predaje u prikazanoj akademskoj godini, ne i u tekućoj

Pročelnica odjela: Divna Goleš mag.oec.,v.pred. 
Studentska referada: Mirjana Nakić dipl.oec., stručni suradnik za studentske poslove
Trajanje: 2 godine, 4 semestara
ECTS bodovi: 120
Stručni naziv koji se stječe završetkom studija: magistar menadžmenta, mag.oec. (s dopunskom ispravom o studiju, u kojoj su navedeni svi kolegiji odslušani tijekom studija)

1. Organizirati i voditi rad u timu, te kritički prosuđivati mišljenja i stavove dionika tima.
2. Koristiti se stručnom literaturom i terminologijom pri prenošenju informacija, predlaganju ideja i rješenja u poslovnom okruženju. 
3. Integrirati opća znanja iz područja upravljanja u poslovna rješenja. 
4. Analizirati i interpretirati kljucne poslovne trendove u mikro i makro poslovnom okruženju te predložiti strategije za rast i razvoj poduzeća. 
5. Provesti statističku analizu i primijeniti kvalitativne i kvantitativne metode u poslovnoj analizi. 
6. Kritički prosuđivati postojeća i predložiti nova rješenja za probleme iz poslovne prakse iz područja menadžmenta. 
7. Primjenjivati i valorizirati kvalitativne i kvantitativne metode poslovnog odlučivanja u rješavanju ekonomskih i menadžerskih problema 
8. Dizajnirati i provesti istraživanje u svrhu identifikacije novih poslovnih trendova i potreba tržišta. 
9. Predlagati poslovna rješenja koristeći simulacije, analizu i praćenje postignutih pokazatelja i rezultata. 
10. Analizirati i usporediti indikatore razvoja, kritički promišljati o poslovnim i gospodarskim trendovima, te predložiti rješenja za poticanje poslovnog i gospodarskog prosperiteta. 
11. Prepoznati različite probleme i rizike te predvidjeti rizične situacije u poslovanju. 
12. Kreirati prezentaciju za ciljnu publiku te upravljati komunikacijom u različitim poslovnim situacijama.

MENU