
studij



ZAŠTO ODABRATI OVAJ STUDIJ?
DODATNE PREDNOSTI STUDIJA
(*)predmet se ne predaje u prikazanom semestru tekuće akademske godine
(***)predmet se predaje u prikazanoj akademskoj godini, ne i u tekućoj
Pročelnica odjela: Divna Goleš mag.oec.,v.pred.
Studentska referada: Mirjana Nakić dipl.oec., stručni suradnik za studentske poslove
Trajanje: 2 godine, 4 semestara
ECTS bodovi: 120
Stručni naziv koji se stječe završetkom studija: magistar menadžmenta, mag.oec. (s dopunskom ispravom o studiju, u kojoj su navedeni svi kolegiji odslušani tijekom studija)
1. Organizirati i voditi rad u timu, te kritički prosuđivati mišljenja i stavove dionika tima.
2. Koristiti se stručnom literaturom i terminologijom pri prenošenju informacija, predlaganju ideja i rješenja u poslovnom okruženju.
3. Integrirati opća znanja iz područja upravljanja u poslovna rješenja.
4. Analizirati i interpretirati kljucne poslovne trendove u mikro i makro poslovnom okruženju te predložiti strategije za rast i razvoj poduzeća.
5. Provesti statističku analizu i primijeniti kvalitativne i kvantitativne metode u poslovnoj analizi.
6. Kritički prosuđivati postojeća i predložiti nova rješenja za probleme iz poslovne prakse iz područja menadžmenta.
7. Primjenjivati i valorizirati kvalitativne i kvantitativne metode poslovnog odlučivanja u rješavanju ekonomskih i menadžerskih problema
8. Dizajnirati i provesti istraživanje u svrhu identifikacije novih poslovnih trendova i potreba tržišta.
9. Predlagati poslovna rješenja koristeći simulacije, analizu i praćenje postignutih pokazatelja i rezultata.
10. Analizirati i usporediti indikatore razvoja, kritički promišljati o poslovnim i gospodarskim trendovima, te predložiti rješenja za poticanje poslovnog i gospodarskog prosperiteta.
11. Prepoznati različite probleme i rizike te predvidjeti rizične situacije u poslovanju.
12. Kreirati prezentaciju za ciljnu publiku te upravljati komunikacijom u različitim poslovnim situacijama.