Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Marketing menadžment

Šifra: 228981
ECTS: 6
Nositelji: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Predavanja
Izvođači: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Osnovni je cilj ovog kolegija ponuditi studentima najnovija teorijska i praktična znanja iz područja marketinškog upravljanja, te im omogućit uvid u moderne tendencije marketinga kao suvremene poslovne prakse te stjecanje vještina marketinške analize na primjerima iz suvremene poslovne prakse i uvid u proces marketinškog upravljanja.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Upravljanje marketingom, Kotler, P.; Keller, K.L.; Martinović, M., Mate, 2014.
3. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - MENADŽMENT
Termini konzultacija:
  • dr. sc. Jelena Šišara, v. pred.:

    Srijedom od 10 do 11 sati

    Kabinet: 5

Marketing menadžment