Opcije pristupačnosti Pristupačnost
MENU

Digitalni marketing i marketing analitika

Šifra: 214380
ECTS: 4
Nositelji: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Predavanja
Izvođači: dr. sc. Jelena Šišara, v. pred. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Upoznati studente sa najnovijim komunikacijskim trendovima i primjerima dobre prakse vezanim za digitalni marketing.
Razviti kod studenata sposobnost kritičkog i kreativnog promišljanja strategije digitalnog marketinga turističkog poduzeća.
Osposobiti studente za: osmišljavanje, provedbu i analizu digitalne marketinške strategije turističkog poduzeća, praćenje ponašanja potrošača u digitalnom okruženju, pisanje adekvatnog web sadržaja za određeno turističko poduzeće, praćenje reputacije turističkog poduzeća na internetu, izradu plana digitalne marketinške komunikacije turističkog poduzeća na internetu.
Ishodi učenja:
  1. Savladati osnove i specifičnosti digitalnog marketinga
  2. Upoznati se s digitalnim marketinškim aktivnostima
  3. Upoznati se s ulogom podataka u digitalnom marketingu
  4. Naučiti analizirati podatke i izabrati pravilnu taktiku digitalnog marketinga
  5. Evaluirati različite kanale korištene u kampanjama
  6. Kreirati i realizirati digitalni marketinški plan
Literatura:
  1. E-marketing, Drago Ružić, EFOS, 2009.
Preporučena literatura:
  1. Digital Marketing, Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick,, Pearson, 2015.
5. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna informatika
Termini konzultacija:
  • dr. sc. Jelena Šišara, v. pred.:

    ponedjeljak / 12:00 – 13:00

    Kabinet: 5

Digitalni marketing i marketing analitika